יום שישי, 10 בדצמבר 2010

למדתי מהחיים ...!!!



למדתי מ-החיים ...

למדתי ...
מהי משמעות החיים 

למדתי ...
שהחיים יפים רק אם נוכל להבין אותם טוב 

למדתי ...
כיצד לתת כבוד לאחרים 

למדתי ...
את ערכם של אנשים 

למדתי ...
לעזור תמיד בעת צרה וסכנה 

למדתי ...
להקשיב לאחרים בעת צורך 

למדתי ...
איך לאהוב ולשנוא את האנשים 

למדתי ...
שכדי לאהוב אחד את השני, זה לא אומר להסתכל לשני כיוונים, אלא להסתכל יחד לאותו כיוון 

למדתי ...
שעל טעויות משלמים 

למדתי ...
ש-החוכמה לא תמיד בטוחה לאן היא מובילה , אלא אם נהיה חרוצים יותר אז נגיע ליותר ויותר ממה שציפינו 

למדתי ...
ש-אסור לשנוא מישהו אפילו אם הוא אדם רע 

למדתי ...
ש-להקריב ולתת זאת אומרת גם לאהוב 

למדתי ...
לסמוך על אנשים , חברים , לתמוך בהם וכמובן לעזור ולכבד 

למדתי ...
ש-לאכזב מישהו זה לשבור את האמונה שהוא נתן בכם 

למדתי ...
ש-קל מאוד לסמוך על אנשים קרובים ללב, אבל קשה למצוא את אותם האנשים שמגיעים קרוב ללב

למדתי ...
ש-לא כול מה שנוצץ זהב אז אסור להסתכל תמיד על המראה והיופי החיצוני אלא על המראה והאופי הפנימי. 

למדתי ...
ש-כדי להאמין למישהו צריך לפני-כן להעמיד אותו במבחן 

למדתי ...
לחשוב פעמיים לפני כול צעד 

למדתי ...
לכבד ולקבל את דעתם של אחרים אפילו אם הדעה שלהם תפגע בנו , צריך לקבל אותה ברוח ספורטיבית ולא להתרגש יותר מדי ובטח לא לקחת ללב 

למדתי ...
ש-בזמן האובדן אנו לומדים להעריך את היקרים 

למדתי ...
להעריך את זמנם של אחרים 

למדתי ...
להמתין בסבלנות תמיד בכול הזמן 

למדתי ...
את חוכמתם וטיפשותם של אנשים 

למדתי ...
לסלוח למי שפוגע 

למדתי ...
ש-בשביל להגשים חלום צריך להתאמץ הרבה וכמובן להשקיע 

למדתי ...
ש-לא לגרום לאחרים לשפוט אותנו 

למדתי ...
ש-עם הרצון יתגשם כול חלום 

למדתי ...
להיות תמיד מרוצה ממה שהאל נתן לי ושתמיד להודות לאל על כול דבר 

למדתי ...
להיות אמיצה תמיד בפני כול בעיה 

למדתי ...
ש-לא להפסיק לחייך כי חיוך לא עולה כסף אלא שווה זהב 

למדתי ...
לא לזלזל באף בן-אדם 

למדתי ...
ש-בשביל לפתור בעיה כול שהיא או לתקן טעות כול שהיא צריך לפני-כן להיות מנוסים יותר 

למדתי ...
איך להקריב את חיינו למען אושרם של היקרים שלנו 

למדתי ...
להיות אחראית על עצמי ועל כול דבר אחר שתלוי בי 

למדתי ...
ש-לא לתת לוויכוח קטן להרוס חברות גדולה 

למדתי ...
ש-בחיים לא הכול שמחה , אושר , עושר , שלווה , ונחת , אלא כדי לקבל אותם צריך לעבור ולהתגבר על כול הבעיות והמכשולים בחיים כלומר ש-בשביל לקבל את האור או בעצם למצוא את המנורה האבודה צריך וחובה לפני-כן לעבור ולהתגבר על החושך 

למדתי ...
ש-הכי קשה לאבד בן-אדם יקר ושיותר קשה ש-לא לעכל את המצב ואת סיבת מותו 

למדתי ...
ש-לא להיות כפויי טובה ולהחזיר את כול הטובות לאנשים הטובים 

למדתי ...
ש-בן אדם פסימי זה שתמיד מסתכל לאותו כיוון וחושב תמיד אותה מחשבה , ולעולם לא משתנה ... ובן אדם אופטימי זה הבן-אדם שתמיד מחדש מחשבות ורעיונות , ותמיד יישאר ככה ... ימשיך בכיוון זה 

למדתי ...
להאמין ביכולת שלי ויכולתם של אחרים 

למדתי ...
ש-כדי להגיע להחלטה חשובה צריך לפני-כן לחשוב טוב טוב כלומר להחליט מתוך מחשבה עמוקה 

למדתי ...
ש-הזמן יעשה את שלו 

למדתי ...
לא לפגוע באחרים ולתת לאחרים הזדמנות 

ובסוף למדתי דבר הכי חשוב ... 
ש-אם תמיד נסתכל אחורה למה שהיה פעם תמיד נתעורר לאותה מציאות ותמיד נקבל אותם חיים וגם-כן תמיד ניפגש עם אותו גורל אז בשביל זה אנו חייבים להיות יותר אופטימיים ונסתכל קדימה למציאות חדשה ... להתחיל חיים חדשים ולבנות אחלה עולם עם אחלה אנשים ואז בסוף ניפגש עם גורל מאוד נדיר ויפה ש-יגרום לנו רק שמחה ושלווה ואושר :D


הסברתי לכם את כול הדברים ש-למדתי בחיים , אולי לא כולם אתם למדתם , אולי פחות , אולי יותר , ואולי בדיוק אותם !!!

כתבתי בשבילכם היום ממש את מה שהרגשתי ולמדתי מן החיים עד היום , בטח לא למדתי מספיק אבל פחות ויותר ... למדתי דברים שביכולתם לפתח את האישיות והאופי שלי ולעזור לי בתחומים שונים ופשוט להרחיב את עולמי !!!

עד היום לא התלוננתי על דבר ומודה לאל ומרוצה מאוד ממה שנתן לי מדברים והעניק לי מהורים ... אחלה הורים ומשפחה פשוט נפלאה !!!

הודיתי לאל ... מודה לאל ... ואמשיך תמיד להודות לו עד סוף ימיי !!!

היום ולפעם הראשונה בחיי חילקתי אתכם את רגשותיי ואת מה שבאמת למדתי מהחיים ... חברים יקרים כתבתי במיוחד בשבילכם מעומק הלב ומקווה שכמה מהדברים שאני למדתי גם אתם תלמדו כשתקראו אבל אני מניחה ש-כדי ללמוד אותם קודם צריך לעבור אותם בעצמכם כדי להרגיש את מה שהרגשתי ולעבור את כול מה שעברתי !!! 

ובסוף : מקווה לכם חיים מאושרים ויפים !!! אל תפסיקו לחייך שמרו על חיוך חברים יקרים ונכבדים כי חיוך לא עולה כסף אלא שווה זהב




תודות :

אני מכירה תודה עמוקה לאנשים הכי חשובים לי בחיים :הוריי היקרים ומשפחתי הנפלאה ... ש-בזכותם אני חיה כעת חיים מאושרים ובזכותם אני הכי מאושרת ובטח האחת והמיוחדת :P 
משפחתי הנפלאה והמקסימה !!!
בלעדיכם אני לא שווה כלום , בלעדיכם אני חצי בן-אדם ואני אעשה הכול אך ורק למענכם !!!
הסמיכות והאמונה שאתם נותנים לי מספיקה לגמרי ובעצם היא שמעניקה לי חיים אלו –מאושרים- , תמיכתם בי , עזרתכם לי , נוכחותכם לצדי נותנת לי רצון וכוח לחיות חיים אלו ולהתאמץ הרבה כדי להגשים חלומות !!!
מודה לכם ואוהבת המון יא אחלה הורים ומקווה שתמיד אלוהיי יעניק לי אותכם בכול גלגולי החיים !!!

וגם מכירה את תודתי לגדול מכולם : אלוהיי היקר מודה לך על זה ש-אתה תמיד עוזר ומגשים כול חלום בשבילי ומספיק ש-אני חיה היום להורים יקרים כאלו ומשפחה נפלאה כזו אך ורק בזכותך !!!אוהבת המון <3


                    שלכם בברכה :
                             שד'א וחיד ג'אנם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה