יום רביעי, 23 בדצמבר 2009

סיפור על חברות ... -סיפור שכתבתי בעצמי -כנסו , שווה לקרוא !!!

חברות :

לפעמים מרגישה שאני חיה בעולם כה קטן , אבל עם הזמן באים אנשים חברים חדשים, שמשנים את מחשבותיי .....
חברות ...
האם חברות אלו אמיתיות?
אני שואלת את עצמי ומאמינה שכן , כיוון שחברות חדשה יכולה בשניות להרחיב את עולמי.
אחלה עולם עם חברות , חברות טובות , חברות פשוט מדהימות אותי כול פעם מחדש , אז מה הסיבה שלא תאפשר לי להאמין להן ???
באמת אלוהים ברא אנשים רבים אבל הן היו באמת המיוחדות ביניהם :
ה=ח=ב=ר=ו=ת !!!
עם הזמן אני פשוט נהיית תלויה בהן , כאילו אין כמוהן בעולם הזה , איתן אני מרגישה שונה , הן נהפכות לאמיתיות בזמן כה קצר , משהו שפשוט חסר לי , שהן בפתע פשוט משלימות אותי , חברות זו משהו שאנו לא יכולים לוותר עליה בקלות כי כשמוצאים חברות , אנו מוצאים את מ'שחשוב מכול שהוא החצי השני של הנשמה שלנו .
אבל פתאום ובזמן כה פתאומי הכי הכי כואב שאנו פוגשים , ***פגיעה מהחברות*** , פוגעים בנו , דוקרים אותנו מבפנים , כמו לתקוע סכין בגב , באמת זה כואב , ושאלוהים יעזור מאוד למי שעבר את זה .
יש משפט שאומר : " אל תבכו כי זה קרה , אלא תחייכו כי זה עבר "
ובאמת אל תבכו מפגיעת החברות להפך תחייכו כי זה עבר עכשיו ולא מחר .
הפגיעה הזאת תהיה באמת פגיעה קשה , אתם מרגישים חוסר איזון בכול אשר תעשו , אתם מרגישים שנגמרתם , ושנהרסתם , והעלבתם , באמת תתאכזבו מאוד מזה ויהיה לכם קשה לקבל .אבל אומרים שלא כול מה שאנו מבקשים תמיד משיגים ומקבלים , לפעמים קורה ההפך מזה , וזה גורם לנו לבכות המון , להתאכזב , להתחרט על הכול .





אז ...

בשביל זה אני לא מאמינה בחברות , למרות שיש לי הרבה חברות טובות , אבל אני מעולם לא האמנתי ולעולם לא אאמין בזה , כי זה לא משהו , זה בשבילי סתם , לכן אני חברותית עם הכול ואוהבת את כולם .
וזה משפט שתמיד אני זוכרת ותמיד אזכור :
*אין חברה אמיתית בעולם של מזוייפים , הלוואי שהיה העולם הזה אמיתי ולא הייתי מתלבטת באיזה
חברה לבחור ובאיזה שקר להאמין !!!*
זה המשפט שאני מאמינה בו תמיד .
אז קחו ת'משפט הזה עצה לחיים ממני במיוחד לכם ,
ואל תפסיקו לחייך ... כי חיוך לא עולה כסף אלא שווה זהב .....


שלכם לתמיד :
שד'א  וחיד ג'אנם




ואחרי שסיימתי אני רוצה להזכיר משפט על החברות שאני כתבתי בעצמי והנה הוא :

אין חברה אמיתית בעולם הזה ,
כי תמיד ישנה חברה פוגעת ולא מרגישה ,
עם זאת כשאני נפרדת ממנה כואב לי ,
אבל ת'אמת לא מגיע לה כלום מזה ,
אפילו דמעה אחת חבל לעיניים שלי לזלוג בשבילה ...
כי בשבילי היא לא שווה כלום !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה