יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

תקווה מביעה רגשות !!!סיפור מהמם ...שווה לקרוא :]

תקווה מביעה רגשות :



"אל תאבדו אותי " אמרה התקווה בבכי: " אל תאבדו אותי, אנשים יקרים, אנא מכם, אני מתחננת בפניכם, כי אם אותי תאבדו, יאבד הטעם להמשך חייכם, שיכולים, אם תרצו, להיות יפים. היו אופטימיים וזכרו, כי היאוש בא ברגעים קשים, מתי שבא לו. זכרו שאלוהים מעמיד אותכם, לפעמים, במבחנים שמאוד קשה להתמודד איתם. אבל אם תתלו בי, בתקווה ותאמינו שעוד יגיעו זמנים טובים יותר, הם יגיעו! אם אתם רוצים לחיות בעולם הזה, אין לכם ברירה אחרת, באמת!"

התקווה השתתקה לעג ואז הוסיפה בעצב: "אוי לכם חבר'ה , אם תהיו מיואשים, זה אומר שתהיו נגדי, תהיו האויבים שלי, כי הייאוש הוא האויב הגדול ביותר שלי. ואז גם אם יקרה נס שייתן לחיים שלכם הזדמנות להשתנות לטובה... לא תוכלו כבר להיאחז בי ולחזור אלי.

לאחר שתיקה קצרה התקווה נאנחה ואמרה:

"מקווה שבכל רגע קשה בחייכם תבחרו בי ולא בייאוש. יאללה שיהיה לכם יום טוב חבר'ה , אוהבת את כולכם ולמרות שתהיה הבחירה שלכם אני אשאר לאהוב אותכם , אוהבת ואוהב אותכם עד אורך הדרך "

 
• עד כאן התקווה מסיימת את דבריה והולכת בדרכה מבחינה מאוכזבת קצת ומבחינה אחרת אופטימית קצת , תוהה בקשר להחלטתם של האנשים במה לבחור :

• ב- תקווה =או= ב-ייאוש .


***!!! מעניין מאוד !!!***




סיכום :

מאוד מעניין מה יבחרו האנשים ב-תקווה שתמיד עושה הכול למען אושרם של כול האנשים או ב-ייאוש שתמיד גורם להם לבכות , ולא נותן להם רגע מנוחה .

נכון שזה מאוד מעניין ומסקרן לדעת אבל הבחירה בסוף היא תהייה אך ורק שלכם חבר'ה ולא של התקווה שהתחננה בפני כולכם והביעה את הרגשות האמיתיים שלה וגם לא של הייאוש שאפילו לא מתייחס אליכם ולא אומר לכם כלום ולא מביע משהו כי הוא מאוד נהנה ושמח שאתם תמיד לא חושבים ושתמיד מבקרים אצלו מבלי לחשוב רגע לפני אין לי במה להאשים את הייאוש כי בסוף אתם הם שתמיד דופקים את דלתו ונכנסים מבלי רשות אפילו הולכים ומטיילים חופשי , לא איכפת לכם מה יקרה כשתהיו תלויים בייאוש אתם תהיו הרוסים והחיים שלכם יגמרו כליל ותמיד תדעו צער ולא יהיה לכם אפילו רגע מנוחה .


באמת תפסידו את החיים שלכם לגמרי , חבל לכם חבר'ה שתתעוררו קצת ...הייאוש זה מחלה רעה שמושכת אותכם תמיד אליה בכל הזמנים מתי שהוא ואיפה שהוא ...

אז ...

נכון שהבחירה בסוף תהיה שלכם אבל אני רוצה להציע לכם לבחור בתקווה כי התקווה זו מישהי שתמיד גורמת לכם לחייך והיא מקור האושר שלכם בחיים וכול מה שיש לכם בחיים זה מה שאתם עשיתם בזכות התקווה !!!

אני עכשיו חיה בשמחה , נושמת , לא כואב לי , כול דבר רע וכואב שעבר עליי לא התייאשתי להפך תמיד שמחתי ממנו ותמיד הייתי אופטימית וסבלנית ובטוחה שזה יעבור בשמחה .
מקווה שתבחרו נכון , אפילו את מה שהצעתי לכם זה בטח נכון שתבחרו בתקווה אבל בסוף ההחלטה והבחירה גם-כן היא אך ורק שלכם !


יום נעים חבר'ה !!!



            שלכם לתמיד :
                  שד'א וחיד ג'אנם







       

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה