יום שני, 8 בפברואר 2010

ברכה מיוחדת שכתבתי ל-הוריי היקרים (אתר הברכות הישראלי פירסם לי אותה)

הייי חבר'ה



קראו את הברכה הכי מיוחדת שכתבתי ל-הוריי היקרים ברכה מהממת


מיועדת אך ורק להורייי היקרים והיפים !!!



להוריי היקרים  :



 
תמיד הייתם לצידי



עשיתם הכול למעני


חינכתם אותי


אהבתם אותי


לא סירבתם לי דבר


וחישבתם אותי כדבר יקר


אני לא אשכח את זה אף פעם


ולזה יש בטח הרבה טעם


המון טעם להגיד תודה


על כול התמיכות והעזרה


על שהייתם תמיד אוהבים ונותנים מבלי לסרב


ולפעמים לא מרגישים שנותנים לי את הלב


אז אני צריכה להדגיש לכם שאני אוהבת אותכם מכול הלב


הלב ששומע ומרגיש ובטח אותכם אוהב


כול מה שאעשה למענכם


זה בטח יהיה אך ורק בשבילכם


ונכון


אלוהים נתן לי הרבה מתנות


אבל כמוכם אין מתנה יותר שווה


מספיק לי שאלוקים העניק לי אותכם


זה הכול , זו המתנה הכי הכי שווה שקיבלתי בחיים






ולבסוף


חובה להבהיר ...


ש- אתם המתנה הכי יקרה מאלוהים


מתנה שווה שבשבילה מגיע לי להמשיך את החיים














אוהבת אותכם לכול אורך הדרך :


בתכם היקרה : שד'א










*מיועד אך ורק להוריי היקרים*


וגם ברכה זו התפרסמה באתר הברכות הישראלי ואם אתם מעוניינים לכנס הנה הלינק של הברכה :

http://brachot.net/greeting_cards.php/1/6116/30/1

יאללה יום טוב לכולכם !!!


שלכם לתמיד :
                  שד'א וחיד ג'אנם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה